Translate

2017. április 25., kedd

Horgász blogvilág - ,,Itt vagyok!"

Vannak emberek, akiknek a horgászat nem fejeződik be akkor, mikor már elhagyják a vízpartot. Ezek a horgászok otthon még fejben ott vannak, újraélik azért, hogy megoszthassák élményeiket, tapasztalataikat követőikkel is. Ebbe a világba csöppentem bele körülbelül 2 és fél hónappal ezelőtt.  A horgász bloggerek olvasóikkal, valamint más bloggerekkel igazi közösséget alkotnak. ,,Az olvasók szeretete, ragaszkodása az ami miatt megéri csinálni.- idézve egy blogírótól. Egyet értek ezzel és örülök annak, hogy én is itt lehetek. 

Amikor létrehoztam a blogom januárban nem is gondoltam volna mi vár rám. :) Igaz, még csak az elején járok a bloggerkedésnek, jó élményeket tapasztalok e téren, folyamatosan fejlődök. - most már nincs megállás! 

7-8 éves korom óta ismerkedek a horgászattal, azóta nem telt el olyan év, hogy ne horgásztam volna. Sohasem gondoltam volna, hogy én valaha blogolni fogok bármilyen témában. Pedig az írás nem állt távol tőlem, általános iskolás éveimben bőven gyártottam az írásokat, regényeket, meséket, verseket, dal szövegeket stb. Fő szabadidőmben horgásztam illetve fociztam, viszont amikor az időjárás nem engedte, akkor írtam vagy rajzoltam.  Nem tudom miért nem gondoltam arra, miképpen is lehetne ezt egyszerre alkalmazni, használni? Mindenesetre megtörtént, úgyhogy nincs probléma. Az utam erre vezetett és azt hiszem jó úton haladok. A napokban kaptam egy emailt, amiben a blogról kérdeztek. Ebben az írásban a kérdéseket nyilvánosan megfogom válaszolni.


2017.-ben már tudósítok is

 A horgászat napjainkban az egyik legjobb kikapcsolódás, sőt ma már nem csak a vízparton foglalkozhatunk a horgászattal. Újságok, közösségi oldalak, weboldalak, blogok - a horgászat nagyon népszerű, manapság bárhol összefuthatunk vele. Bármilyen információt is  keresünk biztosan lesz válasz a kérdésünkre. Az emberek mindig tanulnak. - Amikor a blogindítás mellett döntöttem tudtam, hogy én is tudok újat, egyedit alkotni. Név választás is sok formáció közül került kiválasztásra, véleményem szerint egyedi lett; Hal Velem. Továbbiakban lett egy logó, egy címer. Tovább fokozva ezzel a sajátos blogot. Mindent megteszek azért, hogy ne csak a név és a címer legyen rendhagyó, hanem a tartalom is. 
Nem vagyok hivatalos személy, egy hétköznapi 16 éves srác vagyok, aki szeret horgászni és szeretne egy maradandó, különlegeset alkotni ezen a téren is. Csinálom azt amit szeretek; horgászom. 
Remélem válaszoltam a kérdésekre. 

Örülök annak, hogy itt lehetek a horgászok virtuális világában.













1 megjegyzés:

  1. Kívánom hogy öröm és vidámság kísérjen ezen az úton! Ne feledd, az összhang a természettel, minden teremtményével, az a lényeg. Remélem hosszú évekig olvashatlak majd!

    VálaszTörlés